W materiałach kurs
Master Copywriter znajdziesz przykłady 100 takich nagłówków, które udowodniły swoją skuteczność. Pamiętaj jednak, że nagłówek, który nie współgra z resztą
oferty, nie będzie prowadził do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (NOA).
OK, bez zbędnego gadania przejdźmy od razu do rzeczy:
1. “Ty też możesz śmiać się z... (problem Klienta, osoba z problemem jaki sądzi, że ma Twój Klient), jeśli... (oczekiwana przez nas akcja)”
”Ty też możesz śmiać się z koleżanek dręczących się dietami”.
Ten nagłówek jest bardzo trudny, bo on musi być wiarygodny. Wiele lat temu stał się popularny w polskim Internecie, po tym jak napisałem w artykule, że był znacznie skuteczniejszy niż inne przeze mnie testowane. Wiele osób używało i używa go jednak w nieprawidłowym kontekście, lub w sposób.
2.“Dlaczego niektórzy (target - nasza grupa Klientów) nie mają problemu”
“Dlaczego niektórzy mikroprzedsiębiorcy nie mają problemu z aktualną stroną”
Nie każdy nagłówek pasuje do każdej branży, ale trzeba przynajmniej wykonać próbę.
3. “Dlaczego…(interesujący news)?”
To może być np.:
”Dlaczego kobiety będące po 40-stce masowo zaczynają jeść to nietypowe warzywo?”
4. “Kto jeszcze chce…(korzyść i korzyść)”
“Kto jeszcze chce mieć skuteczną stronę i wydać na to poniżej 1000 zł”
5. “Śmiali się, gdy…(akcja, której nie mogą ludzie zrozumieć), ale gdy…(korzyść)”
“Śmiali się, gdy po 40-stce zaczęłam sobie truchtać popołudniami, ale gdy zobaczyli, jak schudłam...”
Pokazuj konkret. Zasada tak, jak w przypadku numeru 1.
6. “Jak [korzyść] i [korzyść]”
“Jak mieć lokalny biznes i dobrze z tego żyć”
“Jak mieć lokalny biznes i postawić za to dom”
Zbadaj cel Twojego Klienta i wrzuć to do nagłówka.
Ograniczony dostęp
Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:
lub
lub
Zaloguj się, jeśli już go masz