Hej,

Dzięki za udział we wczorajszym szkoleniu. Video już się robi.

Wspomniałem na nim m.in. o Google Consumer Surveys i znalazłem dzisiaj tam przykładowe badanie nt. profesjonalnych usług fotograficznych - coś dla Moniki Puszczenie oczka

Pro foto survey


Oczywiście to jest rynek USA, ale można wyciągnąć kilka wniosków:
  1. większość osób nie korzysta z takich usług - duży rynek
  2. większość jest zadowolona z takich usług
  3. ale tylko 30% z pewnością to powtórzy, co może sugerować, że dla większość jest to coś nietypowego, albo na tyle drogiego, że decydują się na to z powodu wyjątkowych okazji.
Już z takiego prostego badania można sporo się dowiedzieć i ustalić kwestie do przetestowania w marketingu:
  1. wielu trzeba przekonać, że to w ogóle ma sens
  2. trzeba podreślać to, że mimo iż decyzja może wydawać się trudna, to potem prawie każdy jest zadowolony
  3. trzeba uczyć ludzi, że takie usługi to coś normalnego i warto często z nich korzystać.
Taką ankietę Monika może powtórzyć na polskich konsumentach, a każdy z Was coś podobnego zrobić w swojej branży - wystarczy:
  1. WuFoo.com
  2. Reklama w Facebook ustawiona na Waszą grupę docelową.
Miłego dnia,
Piotr
Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle