Hej,
Dzięki za udział we wczorajszym
szkoleniu. Video już się robi.
Oczywiście to jest rynek USA, ale można wyciągnąć kilka wniosków:
- większość osób nie korzysta z takich usług - duży rynek
- większość jest zadowolona z takich usług
- ale tylko 30% z pewnością to powtórzy, co może sugerować, że dla większość jest to coś nietypowego, albo na tyle drogiego, że decydują się na to z powodu wyjątkowych okazji.
Już z takiego prostego badania można sporo się dowiedzieć i ustalić kwestie do przetestowania w marketingu:
- wielu trzeba przekonać, że to w ogóle ma sens
- trzeba podreślać to, że mimo iż decyzja może wydawać się trudna, to potem prawie każdy jest zadowolony
- trzeba uczyć ludzi, że takie usługi to coś normalnego i warto często z nich korzystać.
Taką ankietę Monika może powtórzyć na polskich konsumentach, a każdy z Was coś podobnego zrobić w swojej branży - wystarczy:
- WuFoo.com
- Reklama w Facebook ustawiona na Waszą grupę docelową.
Miłego dnia,
Piotr