Czy wiesz, że...
Trwający od epoki kamienia łupanego wyścig zbrojeń sprawia, że przewaga uzyskana dzięki każdej nowej broni, nieważne jak wymyślnej, w coraz krótszym czasie zostaje zniwelowana przez broń przeciwników.
W związku z tym Siły Powietrzne USA zamiast skupiać się na budowaniu szybszych i latających wyżej samolotach poszły w latach 70 i 80 w inną stronę i postanowiły zbudować samolot niewidzialny.
Nie da się zaatakować tego, czego nie widać!
Zamiast jednak zastanawiać się nad nierealnymi na tę chwilę technikami czyniącymi pojazd przeźroczystym rodem z filmu o Jamesie Bondzie: "Śmierć nadejdzie jutro", USAF postanowiło rozproszyć uwagę przeciwnika.
Aby uczynić samolot F-117 niewidocznym dla radarów wystarczyło połączyć ze sobą w nietypowy sposób setki a może tysiące małych elementów tworzących kadłub samolotu.
W rezultacie sygnał wysyłany przez radary był rozpraszany, a samolot stał się praktycznie niewidzialny.
Co to ma do Twojego biznesu?
Dzisiejszy rynek przypomina wyścig zbrojeń. Cokolwiek byś nie zrobił, Twoja konkurencja to skopiuje, albo przypuści kontratak.
Każda typowa technika, każda typowa
strategia i promocja zostają natychmiast skopiowane, a ich siła zniwelowana przez konkurencję.
Zamiast działać tak, jak wszyscy, stosuj strategię Sił Powietrznych USA... i Jamesa Bonda.
Ukryj się przed konkurentami NIE kryjąc się przed klientami.
Zamiast opierać swój sukces na jednej lub kilku oklepanych technikach marketingowych, zbuduj niewidzialny kadłub swojego biznesu z dziesiątek małych, nietypowo ułożonych...
... Niewidzialnych Technik Sprzedaży.
Niewidzialne Techniki Sprzedaży, to specjalne techniki, które na zewnątrz wyglądają typowo, jak kawałek czarnego wielokąta składający się na kadłub F-117, ale w rzeczywistości tworzą system powiązanych ze sobą zależności, które doprowadzą Cię na szczyt rynku.
Twoi konkurenci powiedzą: "OK, oni tylko:
- budują listę
- dają gwarancję satysfakcji
- stosują cross-selling
- stosują up-selling
- itd."
... i błędnie uznają, że robią to samo... bo nie będą znali drobnych szczegółów, które są niewidoczne dla osób postronnych, a które decydują o sukcesie.
Będą kopiowali... ale nieskutecznie.
Twoi konkurenci nie zauważą całości i jak to wszystko ze sobą współgra i czyni Twój biznes znacznie potężniejszym.
Prawdziwa siła Twojego uderzenia w rynek będzie niewidzialna dla konkurencji, tak jak niewidzialne były uderzenia Armii USA wykonywane przez F-117
i bombowiec B-2 również wykonany w tej samej technologii.
Gdy zaczniesz stosować Niewidzialne Techniki Sprzedaży Twoi konkurenci zauważą, że zaatakowałeś, gdy nad ich biznesami wzniesie się znajomy grzyb... ale wtedy będzie już za późno na kontratak.
Czy Ciebie również dotknęła bezsensowna, prowadząca do obniżania jakości walka cenowa, która czyni Twój biznes coraz mniej FAJNYM?
Czy męczy się już walka z gigantami Twojej branży bez ich zasobów, bez ich kontaktów, bez ich marki?
Czy Ty również masz głębokie, graniczące z pewnością przekonanie, że Twój biznes ma zdecydowanie większy potencjał niż to, co prezentuje dzisiaj?
Czy Ciebie również frustruje fakt, że tak wielu potencjalnych klientów bezsensownie cierpi, męczy się, traci lub nie zarabia odpowiednio dużo pieniędzy TYLKO DLATEGO, że nie rozumieją, jak bardzo mógłbyś im pomóc?
W konkurencyjnym świecie, tak samo jak podczas starcia z potężną armią, wygrają te małe biznesy, które się ukryją i zastosują darmowe, partyzanckie, Niewidzialne Techniki Sprzedaży kawałek po kawałku odbierając rynek konkurentom.
Prędzej czy później i tak będziesz musieć zastosować niewidzialne techniki sprzedaży. Pytanie tylko, czy nie będzie za późno i ile pieniędzy wydasz, stracisz i przejdzie Ci koło nosa zanim się ich nauczysz.
Masz jeszcze 3 dni, aby wziąć udział na promocyjnych warunkach w moim kursie Niewidzialne Techniki Sprzedaży i poznać NAJSKUTECZNIEJSZE techniki sprzedażowe wybrane z przypadków setek firm oraz niezliczonej ilości artykułów, książek, kursów i szkoleń.
W tym momencie zdecyduj - czy pozwolisz konkurencji wykończyć Twój biznes, czy zrobisz coś, co da Ci nad nią DŁUGOTRWAŁĄ przewagę?