W tym artykule zdradzę 18 rzeczy, które powinieneś robić w swoim biznesie oraz prosty model zwiększania Twojego biznesu.
“Różni ludzie preferują różną formę wiedzy.”To jedno z tych oczywistych praw, które niezwykle łatwo udowodnić. Np. kilka lat temu spytałem moich Czytelników, czy wolą artykuły czy video? Opinie były podzielone… niemalże na połowę. Innymi słowy, produkując wyłącznie kursy video (albo tylko kursy tekstowe) prawdopodobnie zostawiasz na stole drugie tyle, ile dzisiaj zarabiasz.
Z tego prawa wynika…
“Sprzedawaj swoją wiedzę pod każdą możliwą postacią.”Dlaczego? Swoim marketingiem kreujesz potrzebę zdobycia danej wiedzy, ale ograniczonym wachlarzem form przekazu wiedzy docierasz tylko do części Klientów. Pomyśl - co się stanie z Klientom, w których rozbudzisz potrzebę, ale którzy preferują inną formę? Z mojego doświadczenia - robisz przysługę konkurencji i ułatwiasz im zarabianie.
I choć to prawo jest oczywiste dla każdego, kto robił badania na swoich Klientach, założę się, że NIE stosujesz się do tego zalecenia w swoim biznesie.
Nie wiem czym się zajmujesz, ale pewnie robisz głównie jedną z tych rzeczy:
Jeśli masz wątpliwości co do edukacji on-line, oto ciekawy fakt:
“59% uczestników szkoleń stacjonarnych chętnie brałaby udział w szkoleniach on-line.”Jest to wynik z badania, które opisałem tutaj: : ”Ile dochodów tracisz, jeśli nie uczysz on-line”
Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:
lub
Zaloguj się, jeśli już go masz