Ludzie na Facebook'u za nic nie zapłacą...

sobota, 17 kwiecień 10, 18:03
Trafiłem na ciekawy cytat z listopada 2009:

I finally came to this realization: People on Facebook won’t pay for anything. They don’t have credit cards, they don’t want credit cards, and they are not interested in shopping. But you can trick them into doing one of three things:

Tłumaczenie: W końcu zrozumiałem: Ludzie na Facebooku za nic nie zapłacą. Nie mają kart kredytowych, nie chcą kart kredytowych i nie są zainteresowani w kupowaniu. Ale możesz ich oszukać i skłonić, aby zrobili jedną z 3 rzeczy:


Źródło: http://techcrunch.com/2009/11/01/how-to-spam-facebook-like-a-pro-an-insiders-confession/#ixzz0lNCWhwxE

Z jednej strony potwierdza to moje tezy z artykułu: Nadchodzi krach Web 2.0 z drugiej strony trochę mnie smuci, bo wiąże nadal z FB plany reklamowe. Niestety moje bardzo wstępne testy wydają się potwierdzać moją teorię i tą wypowiedź.

Denis daje odpowiedzi, co na FB działa. Nie podobają mi się te techniki, ale być może można je zmodyfikować tak, aby były etyczne i nadal efektywne dla nas, reklamodawców.

Osobiście uważam, że problemem nie jest to, że ludzie na FB nie mają pieniędzy, ale ich chwilowy stan emocjonalny. Na jedno jednak wychodzi - słaba skuteczność typowych reklam.

Specjalnie dodałem słowo "typowych", bo są metody zarabiania przez reklamy na FB - nieetyczne i etyczne podobno też. Zamierzam zgłębić te drugie w tym roku.
Komentarze (4)

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle