Pisanie artykułów do lokalnych mediów

poniedziałek, 25 czerwiec 07, 12:00

Większość przedsiębiorców wysyła tzw. informacje prasowe do dziennikarzy, czyli informacje, jacy to jesteśmy wspaniali i co fajnego zrobiliśmy. To jest błąd.

Większość przedsiębiorców, którzy wysyłają tzw. informacje prasowe do dziennikarzy, czyli informacje, jacy to jesteśmy wspaniali i co fajnego zrobiliśmy, sądzi, że dziennikarze mają taki ogrom informacji, że nie wiedzą, z czego wybierać i dlatego nigdy nie wybierają ich informacji prasowych.

To tak nie działa.

Dziennikarze nie mają ciekawych materiałów do zamieszczenia w gazecie, tylko masę reklam i informacji prasowych, które chwalą dane firmy.

Możesz spróbować zamiast informacji prasowej wysłać artykuł i tylko się podpisać na dole: imię, nazwisko, nazwa firmy albo adres strony WWW. Jeżeli taki artykuł będzie ciekawy, to jest większa szansa, że go opublikują albo będzie on wstępem do innego artykułu napisanego przez dziennikarza.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle