Nie używaj goo.gl w e-mail marketingu!

piątek, 3 luty 12, 12:30
Paweł Krzyworączka zrobił dzisiaj mailing promujący jego nowy kurs pozycjonowania i oprócz śledzenia linków przez impleBOT.pl, dodał jeszcze śledzenie przez goo.gl (usługę do skracania linków).

Efekt?

Skracanie linków goo.gl
Ponieważ Paweł użył impleBOTa, jako s y s t e m do e-mail marketingu, nie mogło być mowy o spamie - każdy na jego liście potwierdził zapis. Ale znalazł się ktoś "mądry" i oznaczył jego link albo mail jako spam.

W rezultacie odbiorcy mailingu nie mogli kliknąć i zobaczyć oferty.

Nauka? Ja nigdy nie użyję goo.gl do jakichkolwiek działań marketingowych. Czasami skracanie linków robię przez bit.ly i nie zdażyła mi się jeszcze taka sytuacja.
Komentarze (4)

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 703 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle