W drugiej części rozmowy z Michałem Herokiem, poruszamy szeroką gamę zagadnień związanych z biznesem.

Wymieniamy się naszymi doświadczeniami, popełnionymi błędami, oraz wnioskami, które jak się później okazało, wyciągaliśmy bardzo podobne. W tym odcinku znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania:
  1. Jak uniknąć kosztownych błędów przy budowaniu zespołu?
  2. Co można zrobić by wyeliminować błędy, zanim się pojawią?
  3. Jak prawidłowo wyciągać wnioski z popełnionych błędów?
  4. Na co należy zwrócić uwagę przy budowaniu relacji z klientami?
  5. Jakie cztery żelazne zasady są fundamentem sukcesu firmy Michała
  6. Jaki jest najczęstszy powód, dla którego klienci zaprzestają relacji z firma?

Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle