W przypadku jednak małych firm, jest krytycznie ważny.
Copywriting jest dla małych firm genialnym narzędziem
Copywriting jest bronią małych firm, których nie stać na to, żeby zbudować globalną świadomość marki, żeby zrobić globalną czy chociaż ogólnokrajowa kampanię reklamową, lub wykreować trend czy chociaż modę. Trend to jest coś długofalowego, moda jest czymś, co dzieje się w krótkim okresie.
Małych firm nie stać na szeroko zakrojone kampanie reklamowe
Jako mała
firma nie powinieneś nawet próbować tego robić - Â takie kampanie są bardzo kosztowne i istnieje ryzyko, że zanim sukces nastąpi, skończą się Tobie pieniądze.
Copywriting to nie jest tylko pisanie ofert i reklam
Copywriting to również to, co mówisz na video, na spotkaniach z Klientami czy na konferencjach.
Oczywiście tylko niewielki odsetek właścicieli małych firm wykorzystuje wiedzę z zakresu copywritingu do projektowania swoich ofert, przemówień i filmów video... ale też niewielki odsetek małych firm potrafi przetrwać pierwszy rok działalności.
Zależność jest kolosalna, bo skutecznym copywritingiem można nadrobić braki pieniędzy.
Artykuł:Â
Niesamowity talent Bena pokazuje to w bardzo obrazowy sposób.