Masz nowy produkt? Nową usługę? A może organizujesz szkolenie albo inne wydarzenie?
W czasach, gdy nowych produktów, usług, szkoleń i innych wydarzeń codziennie przybywa kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt, najlepszą strategią jest...
strategia mocnego uderzenia
zwana również...
strategią głębokiej penetracji rynku
Tak jak na amerykańskim rynku kinowym, tak w e-biznesie liczy się pierwszy tydzień, może 2 tygodnie.To ten czas decyduje czy produkt będzie hitem, czy klapą.
W początkowym stadium promocji powinieneś powiadomić maksymalnie wiele osób i jak najwięcej z nich zrobić swoimi klientami - nawet kosztem większego zysku.
Ci, którzy kupują nowinki jak tylko się pojawią, stanowią kilka procent rynku. Rzadko traktuje się ich jako klientów najbardziej dochodowych.
Fani nowinek są jednak najlepszą reklamą dla każdego nowego produktu, usługi i wydarzenia. To oni mogą zagwarantować Ci rozgłos i pomóc Ci dodać do portfolio Twojego e-biznesu gwiazdę, która przekształci się w dojną krowę.
gwiazda to w Macierzy BCG produkt/usługa, który ma duży udział w dynamicznie rosnącym rynku
dojna krowa to w Macierzy BCG produkt/usługa, który ma duży udział w rozwiniętym rynku, generuje niskie koszty i wysokie zyski. Dojna krowa utrzymuje biznes, gdy ten inwestuje w nowe produkty.
Co zrobić? Jakich technik i jakiej strategi użyć aby skłonić jak najwięcej osób w jak najkrótszym czasie do kupienia naszego produktu?
Jak stworzyć ofertę, której trudno się oprzeć?
Podczas dzisiejszej audycji Radio CNEB http://radio.cneb.pl podzielę się swoimi doświadczeniami z promocji produktów i usług, które udało i których nie udało mi się sprzedać w znacznej ilości w krótkim czasie.