Posiadając długa ofertę narażasz się jednak na zaczepki laików, którzy spytają Cię - Dlaczego Wasza oferta jest tak długa?
Jeśli mnie posłuchałeś (http://cneb.pl/a/dlugosc_oferty), to oferta Twojego produktu lub twoich usług jest dosyć długa. Możliwe, że jest nawet bardzo długa.
Ważne by mówiła wszystko, co jest ważne, przekonujące dla KLIENTA.
Posiadając długa ofertę narażasz się jednak na zaczepki laików, którzy spytają Cię:
"Dlaczego Wasza oferta jest tak długa?" |
Dotąd zawsze odpowiadałem:
"Bo tak jest skuteczniej" |
I odsyłałem do artykułu Dlaczego ta oferta jest taka dłuuuuga?
Niedawno zdałem sobie jednak sprawę, że taka odpowiedź mówi o moich potrzebach. A moje (Twoje) potrzeby są dla klienta tyle ważne, co zeszłoroczny śnieg... chyba, że jest też akcjonariuszem w Twojej firmie.
Postanowiłem odpowiadać tak, aby klient podziękował mi, że oferta jest tak długa.
Dlatego, gdy ktoś mnie spyta:
"Dlaczego Twoja oferta jest tak długa?" |
Odpowiem mu:
"Bo szanuję Twoje pieniądze. Nie po to Ty ciężko na nie pracujesz, żebym przyszedł i bez zasadnej argumentacji o nie prosił. Dlatego moja oferta jest tak długa." |
Biorąc po uwagę to, czym kierują się ludzie, powinno zadziałać bezbłędnie. Tobie również polecam takie lub podobne odpowiadanie.