W poprzedniej, trzeciej części pokazałem Ci, jak wysyłać numery newslettera lub biuletynu za pomocą Mailera współpracującego z FreeBot.pl. Tym razem pokażę, jak wysyłać reklamy, życzenia i archiwalne

W poprzedniej, trzeciej części pokazałem Ci, jak wysyłać numery newslettera lub biuletynu za pomocą Mailera współpracującego z FreeBot.pl. Tym razem pokażę, jak wysyłać reklamy, życzenia i archiwalne dyskusje do Twoich suskrybentów.

Krok 4: Wysyłanie reklam, nowości i życzeń

Jeśli masz do wysłania reklamę, która szybko się zdezaktualizuje, życzenia lub informacje o nowościach, powtórz wszystkie czynności z poprzedniego kroku wpisując treść reklamy/życzeń/informacji do treści maila.

Krok 5: Wysyłanie reklam i informacji nie dezaktualizujących się szybko

Stosuj poniższą technikę, jeśli napisałeś bardzo dobrą reklamę promującą Twój produkt lub usługę lub informację, która jest stała – np. informacja o forum czy zasadach dokonywania zakupów na Twojej stronie www.

Jeśli masz do wysłania reklamę lub informację, które nie zdezaktualizują się od razu, ale np. za kilka miesięcy, za rok czy nawet później, warto zastosować inne podejście.

Codziennie rodzą się nowe osoby. Codziennie ktoś kończy 20, 30, 40 itd. lat. Jutro na Twojej liście adresowej będą nowe osoby, za miesiąc nowych osób będzie znacznie więcej, a za rok obecna lista może stanowić mniej niż 10% całej listy.

Jeśli napiszesz fenomenalną reklamę i wyślesz ją po prostu dzisiaj do wszystkich, to w skali roku nawet 90% Twojej pracy może pójść na marne. Dlaczego? Ponieważ Twoja reklama dzisiaj do niewielkiego ułamka osób, które przez rok przewiną się przez Twoją listę.

To niewybaczalne marnotrastwo potencjału i pracy. Dlatego też opracowałem doskonałą strategię, która:

  1. zwiększa zyski
  2. zmniejsza czas pracy
  3. nic nie kosztuje
  4. i jest bardzo prosta

Zamiast wysyłać Twoją nową reklamę lub niedezaktualizującą się informację do wszystkich, wyślij ją tylko do tych osób, które posiadają status “koniec” na Twojej liście subskrybentów.

status “koniec” oznacza, że subskrybent dostał już wszystkie maile ze zdefiniowanej w FreeBot.pl kolejki maili. Jeśli dodasz do kolejki nowy mail, osoby ze statusem “koniec” go NIE otrzymają.

Aby wysłać mailing tylko do osób ze statusem “koniec” powtórz wszystkie czynności z kroku 3 z jednym wyjątkiem. Podczas definiowania filtru w panelu FreeBot.pl zaznacz tylko status “koniec” - nie zaznaczaj statusu “aktywny”.

A co z resztą? Po prostu treść reklamy wstaw do kolejki maili w zakładce Wiadomości w panelu FreeBot.pl. Jeśli np. ostatni niereklamowy mail ma opóźnienie 20 (dni), to ustaw, żeby Twoja reklama miała opóźnienie 22 (dni). Jeśli ostatni mail to reklama, ustaw większy odstęp pomiędzy nimi.

Jeśli nie masz zdefiniowanegożadnego maila, ustaw opóźnienie tak, aby większość nowych czytelników najpierw dostała od Ciebie numer newslettera/e-zinu. W przeciwnym wypadku mogą od razu się wypisać z listy sądząc, że będą dostawali same reklamy. Jeśli wysyłasz numery średnio co 7 dni, ustaw opóźnienie reklamy na 8 dni.

Dzięki tej strategii wszystkie nowe osoby otrzymają Twoje wcześniej napisane reklamy z automatu – wyśle je FreeBot.pl. Twoje dochody się zwiększą bez ruszania palcem – Twoją pracę wykona FreeBot.pl

Krok 6: Wysyłanie archiwalnych artykułów

Możesz stworzyć osobne konto w FreeBot.pl z kolejką wiadomości złożoną z archiwalnych artykułów. Możesz też archiwalne, niedezaktualizujące się szybko artykuły umieścić w kolejce wiadomości Twojego głównego konta. Dzięki temu nowi czytelnicy otrzymają więcej darmowych, ciekawych treści i chętniej będą reagowali na Twoje reklamy.

Wystarczy, że dodasz każdy nowy artykuł do kolejki Wiadomości w Twoim koncie na FreeBot.pl. Jeśli jednak tak zrobisz, nowe, niedezaktualizujące się szybko artykuły wysyłaj tylko do osób ze statusem “koniec”.

Resztę artykułów (dezaktualizujące się szybko) wysyłaj do wszytkich (status “aktywny” i “koniec”) i nie umieszczaj ich w kolejce.

Czytetlnicy na Twojej liście nie muszą wiedzieć, że dostają artykuł napisany pół roku temu. Ważne, że tekst jest ciekawy i aktualny.

Podsumowując

Jak widzisz, za pomocą FreeBot.pl i Mailera możesz stworzyć bardzo rozbudowany system zarządzania e-zinem lub newsletterem. Dodatkowo, dzięki możliwościom FreeBot.pl, rezultaty Twojej pracy mogą być zwielokrotnione przy zerowym dodatkowym wkładzie pracy.

Na koniec. Po prostu zrób to. To prostsze, niż myślisz. Sam dobrze zorganizowany e-zin wsparty reklamami Twoich lub cudzych produktów może zapewnić Ci zarobek większy, niż średnia krajowa.

To koniec serii. Dziękuję za uwagę i gorącą zachęcam do rozbudowywania i korzystania ze swojej listy adresowej... np. z pomocą www.FreeBot.pl i Mailera.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle