Żeby taka ideę wypracować zawsze proponuję jedną bardzo prosta strategię. Po pierwsze, zastanów się, czym się interesujesz. Jaka dziedzina wiedzy interesuje Cię najbardziej?

Żeby taka ideę wypracować zawsze proponuję jedną bardzo prosta strategię.

Po pierwsze, zastanów się, czym się interesujesz. Jaka dziedzina wiedzy interesuje Cię najbardziej?

Następnie przeczytaj o tym książkę, książkę ogólna - poglądowa. Ale czytaj ja w taki sposób, że gdy jakiś rozdział dotyczący jakiegoś węższego zagadnienia Cię znudzi to porzuć ten rozdział i przejdź do następnego.

Po przeczytaniu takiej książki powinieneś znaleźć 2-3 rozdziały, które przeczytałeś z chęcią, szybko, na których temat chciałbyś mieć jeszcze więcej wiedzy.

Zdobądź albo kup książki na temat tych konkretnych produktów i następnie przeczytaj je w całości. Jeżeli będziesz w stanie przeczytać je w całości, istnieje wielkie prawdopodobieństwo ze będziesz mógł prowadzić na ten temat biznes i się szybko nim nie znudzisz.

Myślę, że na takie trzy tematy okażę się, że tylko jeden Ciebie tak naprawdę interesuje.

Gdy znajdziesz taki temat, załóż bloga. Jeżeli wybierzesz sobie na przykład PR to szukaj jakiś ciekawych artykułów na temat PR, jakiś newsów jakiś materiałów PDF`ie wszystkiego, co może być ciekawe na temat PR i po prostu komentuj to własnymi słowami.

Nie przepisuj nie tłumacz, tylko komentuj. Jeżeli czujesz się słaby w tym temacie to nie szkodzi, i tak masz prawo mieć własne zdanie. A im więcej będziesz komentował tym większą wiedzę zdobędziesz.

Nie wystarczy tylko czytać i wiedzieć, trzeba też umieć przedstawić wiedzę w postaci jakiegoś postu czy artykułu.

Z czasem taki blog zrobi dwie rzeczy:

  1. Po pierwsze, będzie miał czytelników, wśród których może znaleźć się ktoś z pomysłem na biznes i prawdopodobnie taki ktoś się do Ciebie zgłosi.
  2. Po drugie sam po prostu na tyle dobrze poznasz branżę, żeby wiedzieć, jaka idea ma szanse na sukces.

Ta strategia jest zdecydowanie lepsza niż wymyślanie dzisiaj, co Ciebie interesuje i robienie na ten temat biznesu. Najpierw zbuduj sobie podstawy i wiedzę a później bierz się za biznes.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle