Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Po pierwsze to zależy od tematyki. Jeżeli mamy tematykę finansową, ubezpieczeniową to zdecydowanie mniej odsłon trzeba mieć. Jeżeli mamy tematykę ogólną to odsłon trzeba mieć więcej. Narzędzie Google Keyword Tool pokazuje średni Cost Per Click (CPC). Jeżeli wpiszemy słowa kluczowe, które opisują tematykę naszego serwisu, to zobaczymy ile ludzie płacą średnio na kliknięcie żeby być na górze wyników. Oczywiście są to kliknięcia za wyszukiwarkę, ale jużÂ  nam to pokazuje, czy ludzie płaca u nas 10 gr czy 5 zł za jedno kliknięcie. Jeżeli płacą powyżej złotówki, to będzie łatwiej zarobić na AdSense. Zależy to też od umieszczenie AdSense w serwisie w taki sposób żeby ludzie chcieli na nie klikać. Pewnym błędem jest też zbyt duże ich umieszczanie. To zniechęca kliknięcia. Są dwie strategie. Albo dużo AdSense albo mało i budowanie fajnej relacji z użytkownikami, żeby się zainteresowali i kliknęli. Ile odsłon? Umieszczałem jakiś czas temu AdSense u siebie i szacuję, że trzeba mieć tych osłon kilka tysięcy dziennie, aby można było kilkaset złotych miesięcznie zarobić.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle