Inspirująca historia: Wufoo.com

piątek, 5 maj 17, 13:10

Jedno z moich ulubionych narzędzi, któremu zostawiam co miesiąc pieniądze co najmniej od 10 lat, ma ciekawą historię.

WuFoo - <a  onclick=strona główna" class="img-responsive" title="WuFoo - strona główna" border="0" hspace="0" vspace="0" width="1359" height="844" />

Wufoo.com powstało w ramach inkubatora Y Combinator. Pierwotnie zainwestowano w nie trochę ponad 118 tysięcy dolarów. Firma nigdy nie miała swojego biura - docelowe 10 pracowników pracowało ze swoich domów. WuFoo zostało w 2013 r. kupione przez SurveyMonkey.com za... ponad 35 milionów dolarów.

Świetny produkt + 10 pracowników + 188K USD - wydatki na efektowne biuro = 35 MLN dolarów
A najlepsze jest to, że po sprzedaży, WuFoo nic się nie zmieniło... poza ciągłym rozwojem. Ale zarówno przyjazny (chociaż nie ultra-efektywny) interfejs jak i moje ulubione opcje pozostały nienaruszone. Dodano milion nowych opcji... ale w taki sposób, że nie przeszkadzają.

Można? Można Puszczenie oczka

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle