W kolejnej części rozmowy z Jackiem Chmieleckim kontynuujemy wątek podziału ról w firmie i delegowania zadań.

Przekonaj się m.in:
  1. Jakie niebezpieczeństwa płyną z delegowania zadań i jakie jest najważniejsze narzędzie, by ich uniknąć?
  2. Czy warto dawać kredyt zaufania?
  3. Co zrobić, gdy pracownik ma wątpliwości co do zakresu jego obowiązków?
  4. Jak właściwie komunikować wymagania w stosunku do pracownika?
  5. Kiedy karać pracowników za błędy, a kiedy nie?
  6. Dlaczego często mentalne nastawienie pracownika jest ważniejsze od jego umiejętności?


Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle