przekazywanych z parametrów strony www. Np. w implesite.pl mogłabyś do formularza dodać:
<input type=”hidden” name=”pole_1″ value=”{URL_GET:kampania}”>
następnie skierować kogoś na stronę http://twojastrona.pl?kampania=xyz
i ta osoba po zapisaniu się na Twoją listę w polu 1 będzie miała xyz.
Innym rozwiązaniem jest stworzenie listy typu <select name=”pole_1″> z której internauta wybiera opcję. Np.
<select name=”pole_1″>
<option value=firma> Mam firmę
<option value=student> Jestem studentem
</select>
Dzięki dodatkowym polom możesz:
- Lepiej personalizować mailingi i wiadomości autorespondera, ponieważ treść pól możesz wstawiać do tematu, treści i linków za pomoc flag {POLE_1} do {POLE_5}
- Możesz tworzyć targetowane kampanie.
Trzymajmy się naszego przykładu z <select>. Po zbudowaniu listy możemy przejść do zakłądki Subskrybenci > Zdefiniuj filtr i do pola_1 wpisać student. Wtedy wyświetli nam się
lista wszystkich osób, które zaznaczyły, że są studentami. Możemy więc wysłać do nich mailing z ofertą dla studentów.
Możemy też zapamiętać ten filtr nadając mu nazwę np. Studenci i utworzyć kolejny filtr z nazwą Firmy i w ten sposób szybciej tworzyć mailingi.