Można stworzyć darmowy raport lub kurs  e-mailowy na przykład: Usuwanie plam z tapicerki W kursie można podać praktyczne informacje jak zmyć plamy, tak żeby klient mógł wyczyścić sobie tapicerkę nawet nie kupując pokrowca.

Czyli teoretycznie byłby to rzeczywiście merytoryczny kurs, w którym mógłbyś przemycać informacje, że np. z pokrowców, które Ty proponujesz zmywa się to wszystko wodą albo w ogóle jest to jeszcze prostsze w jakiś sposób. Możesz więc powiedzieć klientowi, jak nie korzystać z Twoich produktów i nadal zachęcać go do ich zakupu. Jeżeli  pokażesz, że jest to dość uciążliwe, tylko nie przesadzaj, to możesz właśnie w ten sposób zachęcić klientów do swoich produktów.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle