Moja metoda na pisanie nagłówków składa się z 5 kroków:
- Kto jest Klientem
- Klient w 1-3 słów
- Wartości ważne dla Klienta
- Mega korzyść
- Kopiuj/wklej
Pierwszy i trzeci krok wymagają od Ciebie przeprowadzenia badań profilu i oczekiwań Klientów. To będzie najtrudniejsza część tego procesu - trzeba to wykonać przynajmniej raz, ale bardzo dobrze. Im lepiej, tym lepsze i skuteczniejsze będą nagłówki.
O tym jak badać profil i oczekiwania Klienta mówię bardzo dużo i dokładnie w kursie Strategia Platynowego Produktu - trochę więcej na ten temat przeczytasz też w artykule: Jedna rzecz która zmieni Twój marketing…
Gdy już znasz profil Klienta, musisz go najpierw opisać dwoma lub trzema zdaniami skupiając się na najważniejszych elementach.
Następnie (krok 2) musisz streścić ten opis do jednego, dwóch lub maksymalnie trzech słów.
Następnie musimy znać wartości ważne dla Klienta - ogólnie, np. sprzedaż, wolny czas, dobra figura, zdrowie. Dobrze też przeprowadzić tak badania, aby znać bardziej szczegółowo te wartości, z uwzględnieniem emocji. Jaka
sprzedaż? Duża czy bezstresowa? Wolny czas od czego i do czego? Co to znaczy dobra figura? Itd.
W czwartym kroku szukamy Mega Korzyści, która zwróci uwagę naszego potencjalnego Klienta: 100 tysięcy w 2 dni, wzrost 100% rocznie, 4 miesiące wakacji itd. Musi być ona do dostarczenia, jeśli nie chcesz stracić Klientów po 1 transakcji.
Później bierzemy schematy nagłówków i robimy kopiuj/wklej. Poniżej znajdziesz 12 takich przykładów, ale w kursie
Master Copywriter udostępniam listę 100 tego typu nagłówków. Jest z czego wybierać.
A więc:
12 szablonów do wykorzystania:
Ograniczony dostęp
Reszta jest ograniczona do osób, które mają aktywny dostęp do:
lub
lub
Zaloguj się, jeśli już go masz