Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Najprościej będzie reklamować się w Google AdWords. Tu można najwięcej testować i śledzić, czy coś jest rzeczywiście skuteczne. Aby AdWord się zwróciło dobrym rozwiązaniem jest promowanie jakiejś bardzo taniej usługi, ograniczonej lub testowej. Musisz poznać swoją grupę docelową. Korepetycje powinny być skierowane do konkretnej grupy docelowej. Ewentualnie stwórz kilka stron, nawet w ramach jednej strony, skierowanych do konkretnych grup docelowych i każdą osobno promuj. Podobnie ze stroną www – jakaś tania usługa, np. analiza strony www: „za X zł przeanalizujemy twoja stronę www i wskażemy punkty, które są słabe”. W tym momencie możemy pokazać klientowi i jeszcze opłacić reklamę, że jego strona www jest słaba. Jeżeli nie zostanie on naszym klientem, to zawsze mamy materiał, który możemy wyświetlić na stronie pokazując tę analizę. Można usunąć logo klienta, ale można też zrobić to bez ukrywania tych danych. Jeżeli strona jest publiczna to każdy może ją ocenić. To zależy od naszej strategii. Jeżeli jest szansa, że klient do nas wróci, to możemy pokazać analizę w taki sposób, aby go nie ośmieszyć. W ten sposób możemy innych klientów ściągnąć, próbki to jest najlepszy sposób, żeby zdobyć pierwsze zlecenia.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle