Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

"Buduję sieć konsumentów pewnego suplementu. Wiele osób wchodzi na stronę za sprawą wizytówek i ogłoszeń w serwisach związanych z pracą. Wiele osób się rejestrowało, choć na stronie nie było informacji co to za praca, jaka to firma i jakie są zarobki. Automat wysyłał im potrzebne materiały i od tego momentu nie było już tak kolorowo – ilość osób, które się odezwały była minimalna. W jaki sposób zachęcić do udzielania informacji zwrotnej?"
Jest to typowy błąd polegający na tym, że mamy jakiś produkt i próbujemy skierować go do ludzi nim nie zainteresowanych. Rozumiem, że chodzi tu o współpracę w MLM. Jeżeli ktoś szuka pracy, to osoba ta ma mentalność etatowca i nie będzie zainteresowana współpraca w systemie MLM, gdzie zyski są uzależnione od tego co wygenerujemy i co inni wygenerują. Ludzie szukający pracy są zainteresowani stabilizacją, pewnością i stałym dochodem. Fundamentalny problem w tym przypadku to kierowanie usługi do nieodpowiednich osób. Jest zaledwie niewielki odsetek osób, które mogą się tym zainteresować. Zdecydowanie mądrzej byłoby promować się w serwisach dotyczących zarabiania w Internecie, czyli słowem klucz jest ZARABIANIE, a nie PRACA. Osoby, które szukają informacji na temat zarabiania w większości przypadków nie szukają pracy. W tym przypadku należy się skupić na ludziach szukających informacji o zarabianiu, a nie o pracy.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle