Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

Jakie korzyści oprócz bazy użytkowników, do której można wysyłać materiały marketingowe, przekierowywać ich na strony www,  wysyłać treści reklamowe, zachęcać do wzięcia udziału w różnego rodzaju badaniach i ankietach można mieć z posiadania newslettera? Budowanie miana eksperta, budowanie marki to też jest dodatkowa korzyść z posiadania listy użytkowników, można sprzedawać mailingi do tej bazy adresowej, a więc zarabiać na niej. To co jest w pytaniu to tak naprawdę pozwala zrobić ogromny biznes. Ja bym zadał pytanie osobie, która zadała powyższe pytanie, czy wykorzystuje choćby w połowie możliwości, które tutaj wymieniła, zanim się zacznie zastanawiać nad czymś kolejnym.  

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle