Zapraszam do lektury najnowszego artykułu:

Magia podtytułu, czyli zatrzymaj użytkowników
jak najdłużej u siebie


Masz niewiele czasu na to, aby zainteresować swoim serwisem przypadkowego Internautę.

Przypadkowego tzn. takiego, który właśnie otworzył twoją stronę www w swojej przeglądarce i nic o niej jeszcze nie wie. W tym czasie Internauta zawiesi wzrok na Twoim logo, przeleci po lewej, skrajnej części ekranu. Następnie skupi się na kilka sekund na jego centralnej części, aby zerknąć na koniec na prawa stronę. Po tych wstępnych oględzinach podejmie decyzję. Albo znajdzie coś co wyda mu się interesujące, albo też opuści Twoją stronę.

Dobrze skonstruowany podtytuł spowoduje, że użytkownik spędzi na Twojej witrynie trochę więcej czasu, a tym samym, będzie miał więcej czasu aby znaleźć to czego szukał.

Czytaj na: http://www.cneb.pl/a/tagline.html

Autor: Marcin Ekiert. Od kilku lat zajmuje się użytkowym i graficznym projektowaniem serwisów internetowych oraz prowadzeniem, wdrażaniem i promocją projektów internetowych.

Marcin jest autorem, z którym właśnie zacząłem współpracę. To dopiero pierwszy z kilku gotowych jego artykułów, a zapowiada się, że będzie ich znacznie więcej.

Swoją drogą chcę oddać poszczególne działy tematyczne CNEB i Merytorium redaktorom, którzy w zamian za promocję swojej osoby/ firmy/ usług lub produktów dostarczą nam wartościowych, praktycznych artykułów.

Oczekuję minimalnie 1, nowego, praktycznego artykułu na wyłączność miesięcznie i aktywności na Merytorium.pl. Szczegóły podam niedługo. Jeśli jesteś chętny/ a zapraszam do kontaktu już teraz: p.majewski@cneb.pl

Jak widać, pracuję nad tym, aby zagwarantować Tobie jak najwięcej dobrych artykułów w miesiącu. Muszę się zrehabilitować za te kilka miesięcy posuchy ;).

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 703 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle