Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

Są miejsca, gdzie można pozyskiwać artykuły objęte prawami autorskimi, bo nie ma czegoś takiego jak kontent nieobjęty prawami autorskimi, chyba, że kontent bardzo stary, bo wówczas (czasami) prawa autorskie wygasają. Są serwisy z artykułami, tzw. articles directory. Jak wpiszecie to w Google, to znajdziecie masę serwisów z artykułami do przedruku. Jednym z popularniejszych jest goarticles.com, a w Polsce bodajże Artelis. Są to serwisy, w których ludzie, eksperci umieszczają swoje artykuły, które można przedrukowywać bezpłatnie na swoje strony www, ale trzeba umieścić stopkę lub author box albo resource box, czyli jakąś informację o autorze, zwykle promocyjną. Można je swobodnie przedrukowywać bez zmieniania. Jeśli natomiast chcielibyśmy przetłumaczyć taki artykuł to musimy uzyskać zgodę autora, ponieważ serwisy tego nie zezwalają, ale trzeba pamiętać, że serwisy nie mają praw do tych treści. Trzeba poprosić autora o przedruk. Nawet znani autorzy zezwalają na przedruk swoich materiałów. Myśmy uzyskali zgodę od Ala Riesa, czyli guru brandingu na świecie. Jednym mailem to załatwiliśmy.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle