W trakcie wywiadu z Mateuszem Chłodnickim, pomysłodawcą Shuttout.com, rozmawialiśmy o:
  1. O idei crowdfundingu (zbiórek społecznościowych) i dostępnych opcjach
  2. Jak ostatecznie zweryfikować ofertę lub pomysł na produkt/biznes?
  3. Jak nietypowo zdobyć pieniądze na nową usługę?
  4. Jak odważyć się i nauczyć występować publicznie i przed kamerą?
  5. Jaki trudny warunek musisz spełnić, aby zdobyć pieniądze ze zbiórki społecznościowej lub od inwestora?
  6. Co nas napędza do robienia innowacyjnych projektów?
  7. Jak właściwie szukać ludzi do współpracy?
Zapraszam do oglądania:



Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle