Skuteczny copywriting to szereg zasad, ale też umiejętność ich właściwego stosowania.

Dam Ci przykład. Nagłówek “Śmiali się” pochodzi ze sławnej reklamy z lat 20stych: “Śmiali się, gdy siadałem do pianina, ale gdy zacząłem grać...”. Śmiali się Nagłówek ten okazał się dla mnie bardzo skuteczny w niektórych (podkreślam!) ofertach. I kiedyś o tym napisałem. Sęk w tym, że ten nagłówek działa TYLKO wtedy, gdy opisuje aktywność, z której faktycznie ludzie się śmieją albo szydzą. Jeśli nie umiesz grać na pianinie i usiadłbyś do niego, to Twoi znajomi zaczęliby się śmiać albo przynajmniej niedowierzać. Oczywiste, nie? Jeśli ja używam po raz milionowy nagłówka “Śmiali się” w ofercie, to niektórzy zaczynają się śmiać Jeśli ktoś kilka lat temu zapłacił za dostęp do CNEB.pl, gdy w Internecie było bardzo mało płatnych serwisów, to niektórzy mogli się z niego śmiać... dzisiaj żałują Z drugiej strony, jeśli ktoś korzysta z usług firmy pogrzebowej XYZ... to z czego tutaj można się śmiać???

Copywriter MUSI myśleć!

Przykładowy, właściwy przykład tego nagłówka:
“Śmiali się, gdy młody Tusk wybrał mnie na adwokata, ale gdy wygrałem dla niego od Faktu milion złotych...”
Tak Roman Giertych mógłby się reklamować i gwarantuję, że reklama ta byłaby niesłychanie skuteczna. Dlaczego? Niesamowicie nagłośniony przykład Romana Giertycha i “młodego Tuska” pokazuje, dlaczego nagłówek “Śmiali się” jest często skuteczny - ludzie po prostu uwielbiają takie niespodziewane historie.

Chcesz wiedzieć więcej o copywritingu?

Zobacz tutaj:

COPYWRITING: Jak pisać oferty i reklamy, aby zdobyć Serca i Umysły Klientów?

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle