Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

Po pierwsze nieznajomość swojej grupy docelowej. Jak się nie zna swojej grupy docelowej, nie wie się kim ona jest, jakie ma cele, oczekiwanie wobec naszego produktu i ile jest w stanie wydać, to jest pierwszy i najpoważniejszy błąd. Drugi typowy błąd to jest skupianie się na produkcie a nie na marketingu, czyli rozwijamy produkt a nie promujemy go. Większość klientów nie rozpozna różnicy pomiędzy produktem idealnym a nieidealnym. warto wypuszczać produkt jak najszybciej do sprzedaży, czy chociażby o testowania, wg strategii Microsoftu – wypuśćmy to na rynek, a później się zobaczy. To są najpoważniejsze błędy, które  większość osób popełnia.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 702 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle