Internet jest idealnym medium do promocji firm usługowych i specjalistów.

Zaskakujące, jak niewiele tego typu firm i specjalistów prawidłowo to medium wykorzystuje.

Firmy usługowe podchodzą do tematu na różne sposoby. Tworzą wizytówki, pełnowymiarowe serwisy, portale społecznościowe itd.

I bardzo dobrze. Tymi sposobami też można osiągnąć sukces.

Ja jednak w swoich biznesach i biznesach moich klientów stosuję jedną bajecznie prostą strategię, Strategię Dla Małych Firm Usługowych.

Ta jedna strategia sprawia, że mam więcej zapytań o usługi niż czasu.

Podczas dzisiejszej audycji Radio CNEB powiem wprost, jak taką strategię wdrożyć.

Wejdź na http://radio.cneb.pl aby dowiedzieć się, jak wziąć udział w audycji, albo po prostu zaloguj się do programu czatowego dzisiaj (25.09) o godzienie 18:00, jeśli wcześniej brałeś udział w audycjach.

PS. Nagranie z zeszłotygodniowej audycji postaram się jeszcze dzisiaj umieścić do pobrania na cneb.pl

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle