Zapis audycji Radio CNEB z dr Dariuszem "Dr Wzrost" Świerkiem nt. budowania skutecznej strategii marketingowej.
Data: 11 września 2006
Gość: dr Dariusz "Dr Wzrost" Świerk, trener strategicznego marketingu, Wzrost.pl
Prowadzący: Piotr Majewski, redaktor CzasNaE-Biznes
W ramach projektów Institute for International Research (największa globalna organizacja kształcąca kadrę zarządzającą) prowadził seminaria, w których uczestniczyli menedżerowie min.: Polkomtel S.A., Era GSM, Tyco, Energis, Telefonia Dialog, WURTH, Bank Inicjatyw Społeczno Ekonomicznych, Mary Kay, PZU S.A., PTK Centertel, Telewizja Kablowa UPC, BRE BANK S.A., Cyfra Plus, IBM Polska, ING Nationale Nederlanden Polska S.A., Masterfoods, Microsoft, Beiersdorf-Lechia, DUNLOP GOODYEAR, Generali TU S.A., Prumerica Financial S.A., Raben Spedycja Sp. z o.o., Danone, TU Allianz, Agros Nova, BNP Paribas Bank Polska S.A., EFL S.A., Hewlett-Packard Polska, Hochland, Pekao Financial Services, Bayer, Hestia, PZU Życie S.A., Danone, Seat Polska.
Były strateg marketingowy portalu Wirtualna Polska SA (rok 2000) oraz dyrektor ds. strategii w Sklepie Wirtualnej Polski SA (lata 2000-2002). W okresie jego pracy udział sklepu WP w całym polskim rynku elektronicznym B2C wzrósł z 10% do 20% (na ponad 950 działających podmiotów).
Członek American Management Association, członek kolegium redakcyjnego periodyka "Fundusze Europejskie". Autor licznych artykułów w prasie specjalistycznej poświęconych problematyce zarządzania, ekonomii i strategii (min. Magazyn Kadry Zarządzającej CXO, Computerworld, Gazeta Giełdy Parkiet, Media i Marketing Polska, Magazyn WWW, PC Kurier). Członek American Management Association. W 1995 odnotowany we "Who is Who in the World".