Oto kilka sposobów budowania stargetowanej listy adresowej.
Jest również szereg portali i serwisów tematycznych i ogólnych, które sprzedają mailingi do swoich baz danych. O ile ty nie będziesz miał dostępu do tych baz, to możesz zrobić taki mailing, który będzie kierował np. do jakiegoś darmowego kursu, bądź raportu, wymagającego zapisania się na Twoją listę adresową. Czyli wysyłasz mailing tylko po to, by zbudować swoja listę adresową.
Kupując listy adresowe w Internecie, trzeba uważać na listy spamerskie. Kupno 1 adresu e-mail od rzetelnego sprzedawcy kosztuje od kilkudziesięciu gr do 1zl. Jeśli ktoś oferuje maile za jakieś fragmenty grosza, to można być prawie pewnym, że są to listy spamerskie.
Przeczytaj też artykuł: Kupowanie bazy mailingowej z niepewnych źródeł http://www.cneb.pl/a/kupowanie_bazy_adresowej.html
Nie można. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną mówi, że zgoda na wysyłanie wiadomości handlowych, komercyjnych nie może być domniemana. Zgoda taka powinna być wyraźna i dana Tobie bezpośrednio, bądź dana komuś z zaznaczeniem, że ta osoba może przenieść tę zgodę na osoby trzecie.
Zapytanie nie zawierających żadnych informacji o charakterze handlowym nie jest niezgodne z prawem, nie można uznać tego za spam w świetle prawa. Jednak może być tak, że odbiorca takiego zapytania zgłosi Cię do swojego providera i on najczęściej uzna to za spam. Możesz zostać zablokowany decyzją providera.
Biorąc pod uwagę, że sam Onet.pl stanowi często około 25% zróżnicowanych list adresowych, jedno zgłoszenie do administratora dużego portalu i możesz stracić jedną czwartą całej swojej obecnej i przyszłej bazy adresowej.
Aby zbudować stargetowaną listę adresową...
możesz kupić bazę – co często będzie drogim rozwiązaniem per capita, ale może okazać się rozwiązaniem bardzo dochodowym, jeśli kupisz tylko bardzo dobrze stargetowanych pod Twoje produkty potencjalnych klientów.
Możesz też wysyłać mailing do użytkowników danego serwisu, który buduje Twoją listę adresowa. Taki mailing kieruje klikających na stronę, której głównym albo lepiej jedynym celem jest zbieranie e-maili – np. zachęcając darmowym kursem lub raportem. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z właścicielami interesujących się stron albo z przedstawicielami sieci reklamowych – adnet.pl, onet.pl, idmnet.pl, wp.pl, arbomedia.pl, adclick.pl itd.
Możesz po prostu stworzyć kurs, raport, biuletyn, np. w oparciu o FreeBot.pl i budować listę polecając te kursy na własnej stronie www – polecam serię artykułów: Jak pozyskać adresy e-mail za pomocą naszej strony www? http://www.cneb.pl/a/email_z_www.html
Możesz też skorzystać z systemu korejestracji Co-reg http://www.cneb.pl/a/co-reg.html
Inne metody prędzej czy później ściągną na Ciebie problemy.