Strategia Platynowego Produktu jest wykorzystywana przez najbardziej zyskowne firmy na świecie - Google, Apple i Microsoft. Wszystkie pozostałe duże firmy, które nie generują zysków, albo mają wielkie straty, stosują inną strategię - np.

Motorola zanim została przejęta przez Google. Zobacz, jak Google, Apple i Microsoft wykorzystywały Strategię Platynowego Produktu aby stać się jednymi z najbardziej zyskownych firm na świecie. Jeśli więc nadal myślisz, że kluczem jest posiadanie wielu produktów, na których trzeba się na raz skupiać, pomyśl ponownie... W kolejnym odcinku: 2 cechy, które musi mieć Twój główny produkt, aby Twój biznes się udał

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle