Piotr Pogodziński, sprzedaż publikacji elektronicznych
Autor e-booka
„Tajniki udanego związku” oraz kursu:
„30 kroków do kompleksowej przemiany wewnętrznej”
Osiągnięcia
Wielkość listy: powyżej 10.000 osób
Czas budowy listy: dłużej niż 2 lata
Dzięki swoim listom adresowym założonym na Freebot.pl osiągam
comiesięczne korzyści ze sprzedaży publikacji elektronicznych zarówno innych wydawnictw jak i własnych autorskich (e-booki, kursy, szkolenia).Łącznie od czerwca 2009 roku do chwili obecnej tj. 12 października 2011 r.
ff0000;">zarobiłem dzięki listom mailingowym łącznie: 36.868,17 PLN NETTTO. Cała moja
sprzedaż opiera się na wykorzystaniu Freebot-a.
W ten sposób zdobyłem na przykład pieniądze na swoje wymarzone średniej klasy autko czyli Opel Astra III Twinport
Dlaczego zdecydowałeś/aś się na budowanie listy adresowej?
Dzięki stworzeniu list mam bezpośredni dostęp do mojego potencjalnego klienta. Strony internetowe nie zdały u mnie egzaminu – listy adresowe, owszem tak – co widać po zarobionej kwocie. W świecie stron internetowych „sprzedających” jest zbyt duża konkurencja i liczy się ruch na stronie oraz pozycja w google.
Mając listy adresowe - z oczywistym przestrzeganiem Polityki Antyspamowej – to ja decyduję o „wielkości ruchu” wśród polecanych produktów, za pomocą mailingów i wiadomości ustawionych w Freebot.pl
Co skłoniło Cię do wyboru impleBOT/FreeBota?
Przede wszystkim wygoda. Raz zaprogramowane wiadomości mogą długo sprzedawać.
Jakimi sposobami budujesz swoją listę adresową?
Przede wszystkim jest to funkcja co-reg, która daje mi szybki przyrost adresów na liście. Co prawda subskrybenci zdobyci poprzez co-reg są może bardziej rozproszeni w tematyce ich zainteresowań, ale Ci co
nic nie kupią i tak po 1-2 mailach się wypisują, więc odpowiedni target tworzy się sam. Ze swej strony stworzyłem kilka list o rożnej tematyce, aby w ten sposób zatrzymać potencjalnych kupujących.