Piszecie w e-mailach z prośba o konkrety nt.
MODUŁ 1.1 Przede wszystkim stawiali sobie szczególne cele Cele, które inspirowały najlepszych ludzi do pomocy. Bill Gates chciał postawić komputer na każdym biurku w czasach, gdy było to narzędzie dla profesjonalistów. JFK chciał wysłać na księżyc i sprowadzić bezpiecznie na ziemię człowieka.
Moduł 1.2 Kierowali się wartościami, które przemawiały wtedy i przemawiają teraz Odpowiednio komunikowane, Twoje prawdziwe wartości budują markę, kulturę w firmie i są podstawą lojalności Klientów. Czasami wystarczy użyć innego słowa, aby Twoje przekonania porwały ludzi i Klientów.
MODUŁ 1.3 Jak ustalać priorytety, których będziemy się trzymać Pewnie codziennie wiesz, co powinieneś zrobić i pewnie prawie każdy dzień kończysz ze świadomością, że zrobiłeś mnóstwo rzeczy, ale akurat nie tych, co powinieneś. Ustalanie priorytetów to tylko pozornie proste zadanie, ale niesamowicie ważne.
MODUŁ 2 Jak generować sprzedaż nawet na bardzo konkurencyjnych rynkach? Prawdopodobnie siedzisz w swojej branży jakiś czas i znasz wszystkie możliwe techniki sprzedaży... i dlatego myślisz konwencjonalnie o sprzedaży - czyli nieskutecznie. Mamy procedurę wprowadzania dowolnego produktu na rynek gwarantująca sprzedaż. I na to poświęcimy sporo czasu.
MODUŁ 3 Jak budować i zarządzać relacjami z Klientami W moim  biznesie ok. 70% sprzedaży generują powracający Klienci, którzy kupują różne produkty i usługi przez wiele lat. Pomyśl sobie, jak kolosalny i pozytywny wpływ ma to na zyskowność biznesu, gdy 50% transakcji NIC Cię nie kosztuje, a do tego są to średnio 2 razy większe zamówienia!
MODUŁ 4: Jak PROSTO zbudować markę? PR, Social media, branding... zapomnij o tych pojęciach. Mam sprawdzony, śmiesznie prosty (ale wymagający pracy) model budowania marki. Stosuję go ja, stosuje go Apple i większość odnoszących sukcesy firm. I chociaż te największe robią PR, social media i branding, to udało mi się cały temat uprościć do 4 prostych, powtarzalnych zadań.
MODUŁ 5: Jak skalować dobry model biznesu za pomocą ludzi, procedur i systemów? Wszystko powyżej możesz robić 1osobowo i odnośić sukcesy. Aż do momentu, gdy z jakiegoś powodu będziesz chciał, albo musiał zająć się czymś innym: swoim zdrowiem, zdrowiem swoich bliskich itd. Jeśli nie zajmiesz się skalowaniem swojego biznesu, musisz być świadomy, że masz po prostu etat, który możesz stracić z dnia na dzień. Jeśli zajmiesz się skalowaniem swojego biznesu bez naszego modelu, masz ogromne szanse na tak samą drogą lekcję, jaką ja dostałem - czyli 350 tys. złotych w rok.
MODUŁ 6: Co robić z czasem, pieniędzmi i zdolnością kredytową? Te rzeczy da Ci biznes budowany według naszego modelu. Mam na to wiele ciekawych pomysłów, którymi nierzadko szokuję znajomych. Warto o tym posłuchać, bo życie może być znacznie ciekawsze.
Oto SKRÓT tego, czego będę Cię uczyć na Make The Change. Na koniec dodam, że w każdym z tych modułów mam model działania INNY niż jest to powszechnie znane i stosowane. Z jakiegoś powodu tylko kilka procent ludzi żyje w dostatku - tj. ma pieniądze, czas i zadowolenie z życia - jest tak, ponieważ robimy nasz biznes INACZEJ. Przyjedź na Make The Change, Dokonaj ZMIANY w swoim biznesie, po której będziesz się śmiał z tego, w jak nieefektywny sposób prowadziłeś go do tej pory. Pozostałe wpisy dotyczące seminarium znajdziesz tutaj: TAG Make The Change