Jak dobrze wypromować swoją stronę WWW bez wydania dużych pieniędzy? Kontaktowanie się z prasą to bardzo duże koszty...

 Kontaktowanie się z prasą to bardzo duże koszty.

W jakim sensie duże koszty? Czy Np. zadzwonienie do redakcji Twojej lokalnej gazety, to jest duży koszt? Czy poszukanie w Google ciekawych materiałów dla dziennikarza, to też jest koszt? To nic nie kosztuje. Tak samo udzielenie wywiadu nic nie kosztuje.

Czasami warto zacząć lokalnie, żeby się skończyć globalnie. Czasami z samego lokalnego rynku jesteś w stanie żyć bardzo dobrze. Nie musisz zbierać klientów z całej Polski, możesz zbierać klientów na początku lokalnie i zarobić na to, żeby działać globalnie.

 Jak dobrze wypromować swoją stronę WWW bez wydania dużych pieniędzy?

Jeśli umiesz coś i jesteś w stanie powiedzieć coś ciekawego na temat swojej branży, to udaj się do lokalnych gazet i powiedz, że bardzo chętnie podzielisz się z nimi wiedzą i jeżeli mają jakieś pytania odnośnie danej branży to bardzo chętnie służysz pomocą. Jeżeli sam nie będziesz w stanie im odpowiedzieć, to bardzo chętnie skierujesz ich do osób, które się znają na branży.

W ten sposób możesz zostać cytowany przez lokalne gazety, a później powoli, jeżeli będziesz systematycznie w ten sposób pracował, możesz być również cytowany przez gazety ogólnokrajowe.

Możesz również dziennikarzom, oczywiście za ich zgodą, podsuwać artykuły. Nie muszą to być artykuły Twoje, dotyczące Twojej firmy, mogą to być artykuły, które napisał ktoś inny, nawet po angielsku. Z notką: Proszę, to ciekawy materiał, który może Pana zainteresować.

Dobrze jest być przyjacielem prasy. Prasa ma dużo większą wiarygodność niż reklama z punktu widzenia klientów. Jeżeli jesteśmy ekspertem jakiejś gazety, to działa dużo lepiej, niż gdy się po prostu w niej reklamujemy.

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle