NOWOŚĆ: Wykluczanie w MultiMailingu [video]

środa, 6 czerwiec 12, 12:55

Jedną z najważniejszych funkcji impleBOT MANAGERa jest możliwość wysyłania MultiMailingów.

MultiMailing to e-mailing wysłany za pomocą jednego formularza do wielu wybranych list adresowych.Oczywiście system e-mail marketingu impleBOT sam deduplikuje MultiMailing - tj. usuwa z poszczególnych mailingów osoby, które otrzymały taką wiadomość z innej listy.

Teraz MultiMailing poszerzyliśmy o bardzo przydatną funkcję wykluczania, znaną i lubianą przez użytkowników impleBOT.

Tak samo, jak w przypadku zwykłych mailingów, w przypadku MultiMailingu:

1. możemy pominąć adresatów max 3 wcześniej wysłanych mailingów.

Jeśli więc wcześniej wysłaliśmy zwykły mailing na jedną z list i nie chcemy, aby odbiorcy tamtego mailingu dostali MultiMailing, wystarczy podać UID (numer) tamtego konta i datę mailingu.

Oczywiście impleBOT podpowie nam numery naszych kont

oraz mailingi wysłane na dane konto.

2. możemy pominąć osoby, które kliknęły na linki w 3 dowolnych mailingach.


Ta opcja działa nieco inaczej, niż poprzednia. W poprzedniej wskazywaliśmy konkretny mailing wysłany z konkretnego konta impleBOT. W tej liście wskazujemy tylko datę mailingu i linki, których kliknięcie bierzemy pod uwagę. Więc wykluczenie zadziała tylko na te konta, na których danego dnia został wysłany mailing z linkiem.

Opcję tę docenia osoby, które regularnie wysyłają MultiMailingi.

Powiedzmy, że w poniedziałek wysyłamy MultiMailing na 5 kont dotyczący nowego produktu. Czekamy 24h, aż większość osób kliknie i chcemy wysłać kolejny mailing na ten sam temat. Nie ma jednak sensu męczyć osób, które już kliknęły. Wystarczy więc podać datę poniedziałkowego mailingu i oznaczyć, które linki bierzemy pod uwagę. impleBOT MANAGER wykluczy sam na każdej liście osoby, które kliknęły. Wysyłając 3 MultiMailing na ten sam temat po prostu wpisujemy datę poniedziałkową i wtorkową.

MultiMailing to po prostu seria zwykłych mailingów ale z deduplikacją, zbiorczymi statystykami i możliwością kopiowania masowego osób, które kliknęły. Dzięki temu jeśli w naszej kampanii zdecydujemy się wysłać jeden z e-maili tylko do jednej listy, nadal będziemy mogli skorzystać z wykluczenia osób, które otrzymały maile na ten sam temat wcześniej w ramach MultiMailingu.

Polecamy korzystać - wykluczanie to zaawansowana technika w e-mail marketingu, która pozwala utrzymać lepszy kontakt z listą.

Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle