Dodaliśmy możliwość zdefiniowania globalnych parametrów śledzenia konwersji.

Od dzisiaj w zakładce Dane rozliczeniowe znajdziesz 2 nowe pola ułatwiające śledzenie konwersji na wszystkich Twoich produktach.

Globalny Tag Witryny


Identyfikatory usług Google

Tag ten nadaje Google w trakcie konfigurowania śledzenia konwersji w Google Adwords. Należy wkleić sam numer w pole "Globalny Tag AdWords". Ekademia doda go do razem ze skryptem Google Analytics na Twoich stronach z ofertami, w formularzach zamówienia itd.

JavaScript po opłaceniu

Do tej pory skrypty śledzące konwersję można było instalować poprzez zakładkę Śledzenie w Edytorze indywidualnie dla każdego produktu. Teraz niezależnie od tego możesz zdefiniować globalne skrypty śledzące konwersję na wszystkich Twoich produktach.
Śledzenie konwersji Google Adwords
Ponieważ nasze systemowe kody Google Analytics mają nadane unikalne nazwy, możesz użyć standardowych kodów Google Analytics, które wygeneruje dla Ciebie Google.

Automatyczne rejestrowanie transakcji w Google Analytics

Dodatkowo, jeśli zdefiniowałeś Google Analytics, po opłaceniu Ekademia wygeneruje na Twoim koncie transakcję. Dane transakcji znajdziesz w Google Analytics w zakładce Konwersje / Ecommerce.
Komentarze

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle