Wprowadziliśmy dzisiaj modyfikację do raportów, która zachwyci sprzedawców zainteresowanych skutecznością własnych ofert.
Od dawna poza wyświetlaniem raportów dot. różnej aktywności na kursie, raport kursu może wyświetlić również informację o odsłonach oferty (opcja Wyświetlenie Oferty):
Do tej pory jednak otrzymywaliśmy szczegółowy raport odsłon - ale nie unikalnych odwiedzin.
Od dzisiaj, serwujemy Ci nie tylko liczbę unikalnych odsłon oferty, ale również liczbę złożonych w tym okresie zamówień i zamówień opłaconych*
* bierzemy pod uwagę datę złożenia zamówienia, a nie datę jego opłacenia, ponieważ nie wszyscy płacą od razu.
Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość wyboru zakresu dat dla raportu. Do tej pory był to albo konkretny dzień, albo wszystkie dni.
Efekt?
Natychmiast widzimy, że na 241 unikalnych odsłon, 19 osób złożyło zamówienia z czego 16 zostało opłaconych. s y s t e m od razu wylicza nam skuteczność - odpowiednio 7,88 i 6,64%.
Jak dostać się do raportu?
Jeśli znasz numer interesującego Cię kursu, wejdź na stronę: http://www.ekademia.pl/course/report/log/index.php?id=NUMER_KURSU
Jeśli go nie znasz, dole strony swojego kursu znajdziesz link do raportów, obok innych linków umożliwiających zarządzanie kursem:
Teraz w łatwy sposób możesz sprawdzić skuteczność swoich ofert.