Masz 2 metody.Â
1. Modelowanie dobrych ofert na swoje potrzeby.
O, dobry pomysł. Korzystałem z niego przy emailach (jak ten), ale jak widać trochę nieumiejętnie. Natomiast teraz chce spróbować przy dużych.Â
2. Warsztaty grupowe ze mną, podczas których robisz ćwiczenia z każdego elementu oferty, a ja omawiam Twoje i innych ćwiczenia w trakcie spotkań. Za tydzień mam ostatnie spotkanie grupy z lutego, pewnie będę robił nabór na kolejną.
Bardzo kusząca propozycja. Jednak w tej chwili nie podołam pewnie finansowo.
na film z formularzem na konsultacje
Co taki film powinien zawierać?
Ponadto błąd:Â ekpertem, a sama obietnica chyba przesadzona. Założę się, że nie robiłeś badań i nie wiesz czego dokładnie chcą Twoi Klienci - wątpię, aby chcieli zostać prawdziwymi ekspertami, pewnie ich potrzeby są dużo bardziej przyziemne.
Tutaj Cię zaskoczę, bo robiłem i robię badanie potrzeb (na podstawie 5 pytań) i faktycznie nie ma tam nic o okspercie. Natomiast najczęsciej pojawia się: swobodna rozmowa, zrozumienie rozmówcy, i inne  dotyczące głownie komunikacji.
Tak wyglądają warsztaty ze mną - tyle, że mówię, a nie piszę.
Wygląda dość obiecująco. Pewnie twoi kursaci mają niezły skok w sprzedaży.
Dziękuje za odpowiedź Piotrze. Bardzo cenne wskazówki.Â