Analiza serwisu internetowego itrans.info - który należy do Agencji Tłumaczeń. Jego celem jest bezpośredni kontakt z klientem - w tym kątem strona była analizowana i proponowane zmiany.
Witam,
To mój pierwszy post na tym forum, więc odczuwam pewną nieśmiałość debiutanta, ale postaram się szybko otrząsnąć z tremy Podziękowania dla Piotra - serwis jest bardzo inspirujący.
A teraz do rzeczy - serwis, o który chodzi, to , należący do agencji tłumaczeń, którą prowadzę. Nie jest to w tej chwili serwis, który bezpośrednio generuje jakąkolwiek sprzedaż - nie ma takich mechanizmów, chociaż planuję je wprowadzić łącznie z płatnościami kartami dla zagranicznych klientów. Tymczasem służy jednak jako narzędzie marketingowe, które pozwala mi stosunkowo tanio docierać do potencjalnych klientów. Wspierany jest boksami na google i onecie (na onecie chwilowo wyłączone, ale lada moment powrócą).
Pytanie co o nim myślicie, co poprawić, co zmienić, żeby doprowadzić z maksymalnie dużą skutecznością do bezpośredniego kontaktu z klientem - przez e-mail, telefon, gg itd.
Wszelkie uwagi przeczytam z wielką uwagą.
Pozdrawiam,
Marcin Lejman[/url]
Czytaj na Forum Merytorium.pl