Brak systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności logotypu, jest zdecydowanie oznaką braku profesjonalizmu, a jeżeli tak jest odbierana firma, to nie jest to dobre.
Kilka powodów dla posiadania logotypu, a w zasadzie Corporate & Brand Identity:
1. Można sprzedawać gadżety z logiem, przykłady
http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&tab=w&tmpl_id=177
http://koszulki.pl/cgi-bin/webshop/sklep.cgi?c=link&tab=w&tmpl_id=180
2. Brak systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności logotypu, jest zdecydowanie oznaką braku profesjonalizmu, a jeżeli tak jest odbierana firma to nie jest to dobre. Dla małego osiedlowego sklepu, czy małego internetowego serwisu, może nie jest to takie ważne, ale czym firma jest większa, tym więcej klientów zauważa ten brak profesjonalnego podejścia.
3. http://cobra.pl/news.php?news_id=221
Polecam także inne artykuły na Cobra.pl
Czytaj na Forum Merytorium.pl