Maciej Firsowicz napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-10-07 17:51:46:
666666; padding-left:5px;">
10 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na żądanie klienta jest obowiązkiem nakładanym przez prawo w przypadku sprzedaży na odległość.
Proszę wyobrazić sobie taką sytuację. Oferuję usługi poligraficzne przez internet. Klient zamawia wydruk powiedzmy 1000 szt. ulotek B5 w pełnym kolorze. Projekt i cena zatwierdzone. Przyjąłem przedpłatę. Towar gotowy. Wysyłka... Po tygodniu dostaję zwrot towaru i żądanie zwrotu pieniędzy...
Zastanawiam się jak z prawnego punktu widzenia wygląda sprzedaż na odległość produktów robionych specjalnie pod klienta. Czy w takim wypadku działa ta 10 dniowa gwarancja? Jeśli tak to jakimi klauzulami się zabezpieczyć?
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
Maciej Firsowicz
PS. Czy 10-dniowa gwarancja też ma zastosowanie przy sprzedaży na aukcjach internetowych?
Czytaj na Forum Merytorium.pl