Jak się zachować, gdy klient wszedł do sklepu internetowego, wrzucił coś do koszyka, po czym opuścił sklep? Czy wysyłać mu e-maila, przypomnieć o produkcie i zapytać o powody rezygnacji?
Witam,
Chodzi mi sytuację, w której klient rejestruje się w naszym sklepie, wkłada towar (lub towary) do koszyka, a później się wylogowuje nie realizując zamówienia.
Jak wtedy się zachować?
Kiedy i jak reagować?
Bo wiemy juz że chce kupić, wiemy co chce kupić ale nie wiemy co mu przeszkodziło...
Zakładam wysłanie mu maila, w którym mu przypomnę, że był sklepie, włozył do koszyka to i to, a później sobie poszedł. Wypadałoby spytać o powód takiego zachowania i... no właśnie - kiedy i jak zareagować?
Jak taki mail powinien wyglądać?
Z góry dziękuję za Wasze opinie, doświadczenia i wskazówki w tym zakresie...
Czytaj na Forum Merytorium.pl