Co wedlug Was, z punktu widzenia Klienta, jest atrakcyjniejsze. Rabat, ktory umozliwia mu zaplacenie mniej, czy moze np. tzw gratis,czyli "zakup 2 produkty a trzeci dostaniesz gratis"?
Dzisiaj chcialbym poruszyc jeden bardzo ciekawy aspekt tworzenia ofert cenowych, a mianowicie wszelkiego rodzaju promocje, czy rabaty.
Mozna to realizowac w wiele sposobow, ale najpopularniejszymi sa rabaty przy zakupie (odnosnie do uslug abonamentowych przede wszystkim) czegos na dany okres.
Przykladowo - 10% znizki przy abonamencie rocznym
Mozna tez stosowac rabaty przy zakupie wiekszej ilosci produktow np. '50% wiecej ceny za 2 produkty' itp..
Ale nie w tym rzecz. Pytanie jest nastepujace - co wedlug Was, z punktu widzenia Klienta jest atrakcyjniejsze. Czy rabat ktory umozliwia mu zaplacenie mniej, czy moze np. tzw' gratis', czyli zakup 2 produkty a trzeci dosteniesz gratis, albo przy rocznym abonamencie 2 miesiace gratis.
Czytaj na Forum Merytorium.pl