Jak sponsorować i sprzedawać w MLM...

wtorek, 26 kwiecień 11, 09:05

Co to jest Marketing Edukacyjny?


Wiesz co stanowi największy problem w procesie przekazywania informacji o sprzedaży i marketingu, które firmy MLM uczą swoich dystrybutorów?


To stało się oczywiste, gdy coraz więcej osób, których biznes nie rozwija się w takim tempie jak powinien, pisze do nas z prośbom o pomoc.

Ten problem nie występuje tylko w MLM. Możesz się z nim zmierzyć prawie w każdym sektorze sprzedaży – jednak mimo wszystko w branży MLM jest on bardzo powszechny.

Próbowałeś kiedyś ruszyć samochodem z 5 biegu? Każdy wie, że to nie będzie działać. Samochód zaczyna się dusić i następnie gaśnie silnik – stanowi to dla niego za duże obciążenie.

Dlatego jeśli chcesz sprawnie ruszyć samochodem (manualna skrzynia biegów), to musisz czysto wrzucić każdy bieg po kolei. Nie możesz od tak sobie ruszyć z 5 albo 6 biegu.

To dotyczy również Twojego biznesu MLM

Niestety większość Networkerów zaczyna proces sprzedaży i rekrutacji na 4 lub nawet na 5 albo 6 biegu. Są niecierpliwi i o wiele za wcześnie chcą doprowadzić do sfinalizowania transakcji. To jest szkodliwe dla obu stron. Niedoszły klient i współpracownik odczuwa wtedy dyskomfort i presję. Zaczyna zachowywać się defensywnie, a sprzedawca lub dystrybutor no niestety musi przełknąć wtedy gorzką pigułkę porażki.

A to nawet nie jego wina. On robi po prostu to, czego go nauczyli. Ponieważ nigdy nie poznał innych metod pracy.

Przeczytasz o tym prawdopodobnie w dokumentach i nagraniach szkoleniowych swojej firmy MLM:

„Musisz jak najszybciej zamknąć sprzedaż! Zdobądź podpis… szybko i bez boleśnie. A jeśli z tym Ci się nie uda, to idź dalej do następnego!”


Właśnie takiej agresywnej sprzedaży zawdzięcza branża MLM swoją mocno nadszarpniętą reputację i wysoki procent rezygnacji współpracowników.

Oczywiście, sprzedaż musi zostać zamknięta. To nie ulega wątpliwości.

Ale to musi nastąpić w odpowiednim momencie. Zamknięcie sprzedaży już na samym początku jest bardzo trudne i nawet najlepszym udaje się to tylko sporadycznie.

Istnieje bowiem bardzo dużo rzeczy, które muszą mieć miejsce jeszcze zanim będziesz rozmawiać o sprzedaży lub rekrutacji.

Musisz przygotować klienta do zakończenia transakcji i przeprowadzić go od… zimnego do ciepłego… gorącego i wtedy dopiero do finalizacji. To jest seria poszczególnych kroków:

1 faza… 2f… 3f… 4f… 5faza…

I oczywiście te same prawa obowiązują podczas sprzedaży i rekrutacji w MLM.

Cały artykuł przeczytasz na Blogu Nowoczesny MLM>>

--

Paweł Grzech

PS. Czy gdyby istniał s y s t e m, dzięki któremu mógłbyś skutecznie budować swój biznes MLM w Internecie, to czy chciałbyś go zobaczyć? Kliknij w ten link i przekonaj się sam:
Szybki-Start-w-MLM>>


Komentarze

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle