W tym miejscu chciałbym pokazać Ci taktykę, o której mógłbyś prawdopodobnie nigdy nie usłyszeć.


„Nikt kto kupił wiertło nie chciał mieć wiertła. On chciał mieć dziurę. Dlatego też, jeżeli chcesz sprzedać wiertła, powinieneś reklamować informacje na temat robienia dziur, NIE na temat wierteł” Perry Marshall


A więc jeśli chcesz sprzedać wiertło, które jest Twoim biznesem lub produktem, to co powinieneś wtedy zrobić? Wydać tysiące złotych na reklamę, biegać po ulicy krzycząc, że masz najtańsze i najlepsze produkty oraz, że Twój plan marketingowy gwarantuje największe zyski?

Oczywiście, że nie! Ponieważ ludzie mają gdzieś produkty i firmę, z którą współpracujesz. Chyba nie czekałeś całe życie, aby zostać współpracownikiem firmy XYZ? Na pewno nie. Chcesz zarabiać pieniądze. Chcesz zdobyć niezależność finansową. A Twój MLM jest tylko narzędziem, pojazdem, który ma zawieść Cię do celu i niczym więcej.

Cały artykuł przeczytasz na blogu: Nowoczesny MLM >>>


Pozdrawiam,

Paweł Grzech

--

Ps.

"Czy Wiesz Jak Napisać Własny Poradnik, Zdobyć Status Eksperta i Stworzyć Prawdziwy Biznes Online?" Info Produkt >>>


Komentarze

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle