Marketing mediów społecznościowych a MLM

czwartek, 2 czerwiec 11, 00:25

Niestety, ludzie popełniają jeden bardzo poważny błąd. Większość osób traktuje Blipa, Goldenline i całą resztę jak miejsca do łowienia nowych współpracowników i klientów, czyli zasypują ludzi niechcianym spamem, a media społecznościowe służą do zupełnie czegoś innego.

Marketing mediów społecznościowych działa na zupełnie innej zasadzie. Musisz wypromować swoją markę. Bo właśnie o to tutaj chodzi, o zbudowanie profesjonalnej marki, ale nie przez spam tylko przez dialog, zaangażowanie, personalizacje i przez zasadę dzielenia.

—————————-
Co to jest dialog:
—————————-

Media społecznościowe zostały właśnie stworzone w tym celu. Są to platformy komunikacji indywidualnej oraz grupowej jak np. Blip, Twitter, Facebook czy Goldenline, gdzie masz możliwość prowadzenia ciekawych dyskusji w różnych grupach.

Angażuj się w rozmowę z innymi, pomagaj i po prostu rozmawiaj. Dialog spowoduje, że przestaniesz być anonimowy, poznasz nowych ludzi i zdobędziesz nowe kontakty.

Ale jeśli jesteś osobą samolubną, która myśli tylko i wyłącznie o sobie, to niestety, media społecznościowe w niczym Ci nie pomogą.

—————————
Zasada personalizacji:
—————————

Cały artykuł znajdziesz na Blogu: Nowoczesny MLM

Pozdrawiam,

Paweł Grzech

Komentarze

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle