Statystyki wskazujÄ , że tylko 1-2% osób podejmuje decyzję o zakupie produktu lub podjęciu współpracy przy pierwszym kontakcie. Wszyscy prowadzÄ cy działalność w tej branży doskonale zdajÄ sobie sprawę, że taka jest rzeczywista konwersja, choć publicznie nadal powtarzane sÄ bajki o 20-30%. Wiele osób rezygnuje z działalności lub rozglÄ da się za innÄ firmÄ , ponieważ wcale nie jest zasadÄ , że 2 na 10 osób, które znalazły się na sporzÄ dzonej tradycyjnymi metodami listy podejmÄ współpracę.
Dodatkowo, osoby mówiÄ ce “nie” wypadajÄ automatycznie z listy i dystrybutorzy nie uzyskujÄ wtedy żadnych dochodów. Z uwagi na tak niskÄ konwersję, większość osób nie zarabia wcale lub zarabia symboliczne kwoty i dlatego po jakimś czasie rezygnuje ze współpracy. Każdy, kto para lub parał się działalnościÄ w MLM doskonale zna sytuację, w której można spędzić godziny, a nawet całe dnie na szkoleniach i prezentacjach, które nie prowadzÄ do podpisania umowy lub sprzedaży produktów.
Nowoczesne metody marketingowe zajmujÄ się więc przede wszystkim budowaniem rynku poprzez gromadzenie społeczności wokół silnej marki, atrakcyjnej i wartościowej treści oraz ciekawych eventów w internecie. PosługujÄ c się odpowiednimi strategiami można zbudować listę, na której będÄ tysiÄ ce osób i do tego dobrowolnie! Już w najbliższych dniach rusza szkolenie, które wprowadza w tajniki takich działań marketingowych. Jego autor, Jacek Dudzic, jest doskonałym przykładem na to, że można zbudować duży biznes nie wychodzÄ c z domu, nie działajÄ c w zimnym rynku, nie dzwoniÄ c po znajomych i krewnych.
Jacek udostępnia część kursu całkowicie za darmo – warto skorzystać, bo rynek raptownie się zmienia i już za jakiś czas tradycyjne metody przestanÄ się sprawdzać na tak wielkÄ skalę, jak dotychczas. Ci, którzy teraz zrozumiejÄ nowe procesy i zbudujÄ na nich swój biznes, będÄ w nieodległej przyszłości liderami nowej fazy w historii MLM.