Email Marketing, a biznes MLM

środa, 12 styczeń 11, 14:30
Na pewno nie jest dla Ciebie tajemnicą, że nie da się zbudować stabilnego biznesu w marketingu sieciowym rozlepiając swoje ogłoszenia na wszystkich portalach informacyjnych i spamując po forach tematycznych. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w MLM musisz podejść do całego przedsięwzięcia z innej strony – na poważnie.

Zapewne słyszałeś, że marketing sieciowy to biznes relacji międzyludzkich, więc logicznym jest opieranie swoich działań właśnie na tym aspekcie. Czy robiłbyś biznes z kimś przypadkowo poznanym w barze, albo z osobą spotkaną w autobusie? Oczywistym jest, że nie będziesz zadawał się z ludźmi których nie znasz, a co za tym idzie nie masz z nimi żadnych relacji.

Podczas budowania struktur w klasyczny sposób (off-line) dużo łatwiej jest nawiązać relację. Wystarczy jeden wspólny temat, a później sytuacja rozwija się sama. Niestety chcąc budować swój biznes MLM przez internet czeka nas trochę więcej pracy. Tu nie można pójść na kawę, czy wybrać się na piwo, aby dać się poznać i zbudować pozytywne relacje z potencjalnym współpracownikiem.

Cały artykuł przeczytasz na Nowoczesny MLM


Komentarze (3)

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle