Jak działa autoresponder

czwartek, 3 luty 11, 14:40

Autoresponder to pewnego rodzaju forma autosugestii. Literatura na ten temat zaczyna już zapełniać sieć mądrymi lub mniej mądrymi komentarzami.

Ja postaram się zredukować to do jednego i prostego zdania: Powtarzające się akcje powodują reakcje.

Na przykład:

Za każdym razem gdy oglądasz TV dobrowolnie poddajesz się akcji, która przemawia do Twojej podświadomości. Zaczynasz otrzymywać wiadomości, które powodują reakcję. Oczywiście nie będą to zawsze takie same wiadomości- przychodzą regularnie w coraz to nowej formie. Oglądasz różnego rodzaju produkty, usługi oraz ich zastosowanie. Mogą to być np. samochody, komputery, makaron, ryż itd. itd., aż w pewnym momencie stwierdzisz, że grasz na komputerze z tej reklamy, jesz taki ryż czy prowadzisz dokładnie taki samochód.

To samo stanie się z twoimi klientami, jeśli regularnie będziesz się do nich odzywać i budować świadomość silnej marki.

Dzisiaj już prawie nikt nie kupuje za pierwszym razem i dlaczego mam podjąć z Tobą współpracę, jeżeli nawet Cie nie znam? Ludzie lądują na Twojej stronie jako obcy- Twoim zadaniem jest, aby zapewnić im wartościową treść oraz poczucie bezpieczeństwa.

Im częściej ktoś będzie oglądać Twoje produkty, będzie czytać Twoje teksty, zobaczy Twoje imię i nazwisko, tym lepiej Cię pozna i zbuduje z Tobą coś w rodzaju relacji.

Możesz zainwestować setki, a nawet tysiące złotych w komputer, świetne teksty reklamowe i profesjonalną stronę WWW- ale jeśli zostaniesz w miejscu, zamiast podążać za nowoczesnymi trendami, to zaraz może się okazać, że wyrzuciłeś pieniądze w błoto. Autosugestia, czyli ta sama wiadomość powtarzana co pewien czas- tak długo aż kupno stanie się naturalną i nieświadomą czynnością- To jest to co zrobiło z tzw. Big Boys tych, kim teraz są.

Jeśli Twoi potencjalni klienci i współpracownicy usłyszą o Tobie co pewien czas- tylko uważaj, aby zbytnio nie działać im na nerwy, ponieważ zawalisz wtedy sprawę- to staniesz się znany i godny zaufania.

Znajdź sobie miejsce w internecie i wyróżniaj się z szarego tłumu!

Istnieje na to prosta recepta: bądź osiągalny, stwórz miłą atmosferę, zdobywaj nową wiedzę, zostań przy piłce i wyjdź przed szereg. Tylko w taki sposób nie dasz łatwo o sobie zapomnieć.

Paweł Grzech
Blog: Nowoczesny MLM

Komentarze

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle