„Jestem zwykłym przedsiębiorcą a nie ekspertem od marketingu internetowego i social media – czy w takim razie będę wstanie zrozumieć te wszystkie techniczne zagadnienia, bez zaglądania co 5 min. do słownika?”
Odpisałem, że ja osobiście wcale nie jestem zaawansowany technicznie (znam tylko podstawy), a mimo wszystko radziłem sobie jak do tej pory w świecie mediów społecznościowych całkiem dobrze. Bez jakiejś tam wysoce zaawansowanej technicznej wiedzy.
Ale to tak naprawdę może grać na Twoją korzyść. Ponieważ jeśli będziesz podchodzić do mediów społecznościowych od marketingowej strony (między innymi jak do narzędzia komunikacji i budowy relacji), to będziesz poruszać się w świecie Social Media dużo sprawniej i pewniej.
Niemniej jednak nie da się ukryć, że za takimi platformami jak Facebook, YouTube, Blip, Twitter, czy Blipster, stoi wysoce zaawansowana technologia. Ale zapewne jak już wiesz, twórcy owych platform chcą również zarobić na swoim produkcie trochę pieniędzy. Muszą więc uważać, aby były one intuicyjne w obsłudze.
Dlatego, aby zrozumieć marketing mediów społecznościowych, wcale nie musisz kończyć studiów o kierunku Informatycznym.
Dostrzeżenie potęgi Facebooka oraz całej reszty stron mediów społecznościowych i skuteczne wykorzystanie ich zasobów w biznesie, to najważniejszy krok (a jeśli uda Ci się do tego dorzucić odrobinę wiedzy technicznej, tym lepiej).
Przede wszystkim jednak musisz zrozumieć i wykorzystać Możliwości, Funkcjonalność, Mechanizmy i Wpływ jaki mogą mieć social media na Twój biznes.
Już nie mogę się doczekać Twojej miny, gdy odkryjesz jak proste może być wykorzystanie możliwości mediów społecznościowych w Twoim biznesie. Oczywiście bez posiadania jakiejś zaawansowanej technicznej wiedzy.
Obejrzyj przykład skutecznego marketingu mediów społecznościowych:
Film obejrzysz na Blogu Nowoczesny MLM
--
Paweł Grzech
Nowoczesny MLM
--
PS.
Ten s y s t e m zapewni Ci sukces w Biznesie MLM:
Szybki-Start-w-MLM